Дистанційне навчання

29.05.2020

28.05.2020
Прочитайте твори на с.40-43 "Хрестоматії" і дайте відповіді на запитання тесту.


Сделано на Padlet

Математика

Знайомимося з одиницею вимірювання довжини "Метр".




Українська мова

27.05.2020
Прочитайте твори на с.36-39 "Хрестоматії" і дайте відповіді на запитання тесту.

Сделано на Padlet


Математика
Визначаємо вартість товару. Додаємо і віднімаємо числа.

ЯДС
Перегляньте віртуальну екскурсію

Українська мова
Пограй у гру "Світлофор"
Гра "Світлофор" Так.Ні.



26.05.2020
Прочитайте твори на с.32-35 "Хрестоматії" і дайте відповіді на запитання тесту.

Математика
Знайомимося з одиницею вимірювання часу "Доба"
Тест.Тривалість доби. Визначення часу за годинником.


ЯДС
Як поводитись під час екскурсії

Українська мова


25.05.2020
Прочитайте текст на с.28-31 у "Хрестоматії" і дайте відповіді на запитання.


Сделано на Padlet


Українська мова


ЯДС







22.05.200
Для вас цікаві завдання





21.05.2020 
Прочитайте текст на с.26-27 "Хрестоматії" і дайте відповіді на запитання тесту.


Сделано на Padlet
Українська мова
Дайте відповіді на запитання тесту
Слова - назви ознак предметів. Який? Яка? Яке? Які?


Математика
Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел

Виконайте тестові завдання
Додавання та віднімання двоцифрових чисел 

20.05.2020
Прочитайте текст на с.23-25 "Хрестоматії" і дайте відповіді на запитання тесту








Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від'ємника.

Виконайте тестові завдання
Задачі на знаходження невідомого зменшуваного
ЯДС
Як провести літні канікули безпечно


19.05.2020
Перевірна підсумкова робота з математики

Прочитайте твори Оксани Лущевської на с.18-23 "Хрестоматії"і дайте відповіді на запитання тесту

ЯДС
ЯК змінюється природа влітку

Математика
Знаходимо невідомий від'ємник і зменшуване

18.05.2020
Прочитайте текст на с.16-17 "Хрестоматії" і дайте відповідь на запитання тесту.

ЯДС
Як розпізнати літо?
Прочитайте текст.

ЧЕРВЕНЬ
В золотій хустинці
Дорогі гостинці
Червень нам приніс,
Ягоди-суниці
 В лісі у травиці
Розсипає скрізь.
 І чомусь здається –
Все навкруг сміється:
Луки, гай, ріка.
Ловимо в долоні
Промінці червоні –
Ой, теплінь яка!
( М. Познанська)
                                    ЛИПЕНЬ
Місяць липень — середина літа.
Сяють дні промінням золотим,
Медоносна липа вся у цвіті,
І повітря пахне цвітом тим.
Спіє жито на колгоспнім полі,
Коник у траві не замовка.
Радості тепер в дітей доволі:
Кличе їх і поле, і ріка.
Добре сіно у лугах згрібати
Чи носити воду косарям.
Праці є приємної багато
Загорілим молодим рукам.
(В. Ткаченко)
СЕРПЕНЬ
Серпень, дощами умитий,
Ранки туман заснував,
Перший, росинками вкритий,
Жовтий листочок упав.
Осінь нитка тоненька
Плуталась поміж отав,
Серпень засмаглий тихенько
В даль голубу відпливав.

Українська мова
Виконайте вправи



15.05.2020    
Любі учні, для вас цікаві завдання.




14.05.2020
Математика
Додаємо і віднімаємо числа

Прочитайте оповідання В.Сухомлинського "Материнське щастя" та дайте відповіді на питання.
МАТЕРИНСЬКЕ ЩАСТЯ
Гарячого літнього дня вивела гуска своїх маленьких жовтеньких гусенят на прогулянку. Вона, показувала діткам великий світ. Цей світ був зелений і радісний — перед гусенятами простягнувся величезний луг. Гуска навчала діток скубти молоду травичку. Травичка була солодка, сонечко тепле й ласкаве, моріг м’якенький, світ співав багатьма голосами жучків, метеликів, комах. Гусенята були щасливі.
Коли це налетіла чорна хмара, на землю впали краплі дощу. А потім посипались чималі, як горобині яєчка, градинки. Гусенята прибігли до мами, вона підняла крила й накрила ними дітей. Під крильми було тепло й затишно, гусенята чули, як нібито звідкись іздалеку долинає гуркіт грому, виття вітру й стукіт градинок. Їм навіть стало весело: за материнськими крилами коїться щось страшне, а вони в теплі й затишку.
Потім усе вщухло. Гусенятам захотілось мерщій на зелений луг, але мати не піднімала крил. Гусенята вимогливо запищали: «Випускай нас, мамо».
Тихо підняла мати крила. Гусенята вибігли на траву. Вони побачили, що в матері крила зранені, вирвано чимало пір’я. Мати тяжко дихала. Але світ навколо був такий радісний, сонечко сяяло так яскраво й лагідно, жучки, бджоли, джмелі співали так гарно, що гусенятам чомусь і на думку не спало поцікавитись: «Мамо, що з тобою?» І коли одне найменше і найслабше гусеня підійшло до мами й запитало: «Чого в тебе зранені крила?» — вона тихо відповіла: «Все добре, мій синку».
Жовтенькі гусенята розсипались по траві. Мати була щаслива.


 
Василь Сухомлинський. Оповідання для дітей. Малюнки Л. В. Белякової та К. В. Самойлова.
Українська мова


13.05.2020
Математика
Додаємо і віднімаємо одноцифрове число в межах 100

Прочитайте вірші Оксани Кротюк на с.12-15 та виконайте тест

ЯДС
Що закодовано у вишиванці?
ЗВІДКИ 3’ЯВИЛИСЬ ВИШИВАНКИ

   Колись давним-давно серед мальовничої природи жили чоловік та жінка. Усе було б добре, та діток у них не було. Нарешті, через багато років у хаті з’явилося двоє дівчаток: одна білявенька з русявим волоссячком, а друга — чорнявенька з волоссям чорним, як смола.
   Збігали роки. Виросли дівчата справжніми красунями, були серцем добрі, усім допомагали, батьків радували та шанували. Припали до вподоби двом юнакам за свою вроду, удачу і працьовитість. Ніщо не віщувало біди, але горе прийшло несподівано. Оселився серед цієї краси страшний Змій. Якось пролітав він над долиною, де дівчата вибілювали на сонці полотно, побачив їх і вирішив узяти у полон. Перетворившись на чудового метелика, він сів на травичку, а потім, перелітаючи з квітки на квітку, з кущика на кущик, усе далі й далі заманював дівчат. Опинилися сестри у непролазних хащах, де ані звір не проходить, ані пташка не пролітає. Метелика враз не стало. Усе почорніло, закрутилося, заревіло. Перед ними став страшний Змій. Схопив дівчат і поніс у своє царство. Плачуть дівчата, а він регоче, реве, жалю їм завдає. Бо не любить слуга злого духу, щоб щастя ходило між людьми, щоб добро панувало.
   Плачуть дівчата і кидають по одній волосині чорного і русявого волосся. Можливо, за цими волосинами їх знайдуть юнаки і вони повернуться додому. І сталося диво-дивне: добрий лісовий дух оживив їх і перетворив на чорні й червоні ниточки. Прилетів Змій у своє царство, замкнув на важкі залізні замки полонянок і ліг відпочивати.
   Тим часом юнаки дізналися, що дівчат украв змій і вирушили в дорогу їх рятувати та з неволі визволяти. Довго йшли вони полями, лісами. Раптом побачили у траві чорні та червоні ниточки. Здогадались вони, що це дівчата їм слід залишили. Почали змотувати вони нитки у клубочки та так і підійшли до Змієвого палацу.
   Викликали Змія на бій. Він вилетів розлючений, страшний, із ніздрів вогонь палає. Не було у хлопців зброї, лише ниточки схрестили. І сталося диво: вони перетворились на міцні мечі, що відразу відрубали по дві голови. Розправилися відважні юнаки зі Змієм, упав палац — і лише купка попелу залишилася від нього. Визволили хлопці полонянок й віддали їм решту чорних і червоних ниток. Цими нитками хрестиками вишили дівчата чудо-сорочки. З вдячністю одягли їх юнаки. Ще кращими і сильнішими стали. А дівчата всім рідним теж повишивали сорочки. Бо на візерунках вишиванок були добрі обереги від усього злого, подаровані добрим лісовим духом дівчатам-полонянкам. Відтоді, кажуть старі люди, повелось вишивання. І де у хаті є вишиванки, там рід живе добре і щасливо.
Що символізують кольори?
 Білий колір - символізує чистоту. Червоний - символізує любов до людини, до життя, енергії сонця, радості.. іще краплi кровi, пролитої воїнами за рiдну землю. Чорний - оскільки земля - ​​головна годувальниця, то чорний колір вишивки асоціюється саме з землею та її плодовитістю. Синiй колір — символ неба і води, (оберігає від хвороб та недуг). Зелений колiр символiзує пробудження природи - весну, вiчне життя, молодість, красу, безтурботність. Золотий або жовтий- цей колір є символом меду і пшениці, благополуччя, достатку, багатства, і радості.
Прочитайте текст і ви дізнаєтесь, що означають символи на вишиванці.
                          Українська мова

12.05.2020
Прочитайте вірш Оксани Кротюк і дайте відповідь на питання тесту по віршу "Різдвяні гостинці"
Математика
Додаємо і віднімаємо число 1 у межах 100

ЯДС
Українці - хто ми?


Українська мова
Виконайте тестові завдання


08.05.2020
Любі учні, для вас цікаві завдання.






07.05.2020
Прочитайте оповідання В.Сухомлинського "Дивний мисливець" та дайте відповіді на запитання тексту.
ДИВНИЙ МИСЛИВЕЦЬ 
Живе у нашому селі дід Максим. Усі кажуть: дід-мисливець. Як тільки починається полювання на зайців чи на качок, дід щодня йде з рушницею до лісу. Виходить із дому рано-вранці, а повертається ввечері.
Але що це за дивний мисливець такий! Ніколи не несе додому ні зайця, ні качки. Приходить із порожньою торбою. Одного разу приніс дід Максим зайченя маленьке. Знайшов під кущем. У зайченяти була зламана ніжка. Дід зробив із двох гілочок пов'язку, забинтував ніжку. Через тиждень ніжка зрослася, і дід відніс зайченя у поле.
Чого ж це дід Максим такий невдаха? Пішли одного разу слідом за дідом, захотілося подивитись, як же він полює. Бачать: поклав дід рушницю, а сам ходить лісом та й розкладає під кущами сіно зайцям.
Зрозуміли тоді, чому дід Максим дивний мисливець. 
Василь Сухомлинський. Оповідання для дітей. Малюнки Л. В. Белякової та К. В. Самойлова.


Математика

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні

Задачі від монстрика

06.05.2020
Прочитайте і вивчить вірш
Григорій Фалькович
ДИТЯЧА МОВА
Щира, кльова, щедрослова,
хай живе дитяча мова!
А дорослу, перерослу,
не люблю я, бо вона –
перелякана й нудна.
Та – дитяча, неледача,
хоч, буває, і заплаче,
але завжди - пре-чудова,
дуже класна, кольорова.
Зрозуміла квітам, звірю,
кораблю і журавлю,-
я цій мові просто вірю,
просто я її люблю.
Всім дорослим людям знову
треба вчить дитячу мову.
_____________________

Казка про Букварик

Казка про Букварик
Одного дня на книжковій полиці з’явився новий мешканець.

- Доброго дня, мене звати Буквар, - представився він іншим книжкам. – Тепер я буду жити тут, адже моя подружка - першокласниця Світланка вже вивчила всі літери і тепер їй не потрібно брати мене з собою до школи.


Книжки-сусідки почали знайомитися з Буквариком, та кожна вихвалялася:

- Я – найрозумніша книжка, - сказала Енциклопедія. – На моїх сторінках можна знайти інформацію про що завгодно.

- А я – дуже корисна книжка, - відізвалася Книга казок. – Мої добрі повчальні казки виховують діточок та допомагають їм солодко спати.

- А я – дуже смачна книжка, - додала Збірка кулінарних рецептів. – З моєю допомогою кожен може приготувати смачну, корисну та красиву страву, навіть дитина.

Тут відізвався Детектив:

- А я – дуже цікава книжка. Я розповідаю історію, повну пригод, таємниць та загадок. Коли хтось починає мене читати, то так захоплюється, що не може відірватися від читання. Бачиш, Букварику, які ми тут усі серйозні та поважні книжки. А ось ти якийсь дивний: ти потрібен дітям, поки вони вчать літери, а потім вони назавжди забувають про тебе.

Почувши ці слова, Букварик засмутився та прихилився обкладинкою до підручника з математики, що стояв поруч.

Тут у розмову втрутилася книга Кобзар:

- Не засмучуйся, Букварику, - сказав Кобзар. – Насправді, ти найкорисніша книжка з усіх нас. Адже саме завдяки тобі діти вчаться читати та писати. Якби тебе не було, то й ми були б непотрібні! Адже нікому було б читати нас, та й написати нас ніхто б не зміг, не знаючи літер.

- А й справді! – відгукнулися інші книжки. – Букварику, без тебе й нас не було би!

- Та виходить, я тепер не потрібен моїй Світланці – вона вже вміє добре читати, - зітхнув Букварик.

- Не хвилюйся! – заспокоїв його Підручник з математики. - Адже скоро підросте Світланчина сестричка, і ми з тобою станемо її новими друзями. А Світланка та інші діти, яких ти вже навчив читати, дуже вдячні тобі за це.

Так Букварик знайшов нових друзів та тепер з нетерпінням чекав, коли зможе навчити літерам інших діточок.

Автор: Олена Кукуєвицька

Математика
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні
Тест. Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні
ЯДС
Які я маю обов'язки в родині.


05.05.2020
Прочитайте текст на с. 77 Букваря і дайте відповідь на запитання тесту
Українська мова
Буква Фф
Прочитайте слова

Математика
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятку.
Виконайте тестові завдання

ЯДС
Родина. У чому сила родини













































































































































Досліди, як швидше робити салат — самому чи разом.
2. Коли народився Дмитрик, його мамі було 23 роки, а татові 24. Зараз хлопчикові б років. Скільки років Дмитриковим мамі й батькові?
3. Які речення описують щасливу родину?
Обґрунтуй свою думку.
• Усі поважають одне одного.
• Планують спільні справи і відпочинок.
• Кожен дбає лише про себе.
• Усі допомагають одне одному.
• Разом відпочивають.
• Не цікавляться справами одне одного.
4. Здогадайся, що говорять персонажі коміксу, та розкажи, як маленькі мурашки допомогли великому зайчику.
5. Наведи приклади ситуацій з власного життя, коли твоя родина показала свою велику силу.
6. Коли важливіше згуртуватися — коли в родині свято чи коли виникають труднощі? Обґрунтуй свою думку


04.05.2020
Українська мова
Буква Фф

Прочитайте текст