Для батьків

Шановні батьки! 
Пропоную цікавий математичний сайт "Вчи. юа"
Зайдіть за паролем дитини та виконайте цікаві завдання в інтерактивній формі до 16.00

Прізвище
Ім'я'
Стать
Пароль
 
1
Акименко
Марія
Ж
куниця11872
2
Амеліна
Єва
Ж
парник13127
3
Андрущенко
Софія
Ж
мундир13709
4
Богдашкина
Варвара
Ж
місце14350
5
Бурнатна
Віра
Ж
ставок12984
6
Бурнатний
Володимир
Ч
акація14209
7
Вареник
Федір
Ч
опера10973
8
Вегера
Ксенія
Ж
поема12295
9
Гоголь
Іван
Ч
дракон14428
10
Горбашенко
Лев
Ч
кролик12505
11
Гордієнко
Дар"я
Ж
рукав14106
12
Грійб
Василіса
Ж
пломба12198
13
Елгаді
Амір
Ч
річка11751
14
Корх
Марія
Ж
сідло10702
15
Лисенко
Софія
Ж
риба12644
16
Михайленко
Милана
Ж
магазин11419
17
Новосельцев
Захар
Ч
капкан12472
18
Однолєток
Роман
Ч
свист13732
19
Павлюченко
Михайло
Ч
палуба11284
20
Пакало
Артем
Ч
пішак13058
21
Пуда
Вероніка
Ж
сфера14069
22
Сивокінь
Вікторія
Ж
міст11989
23
Сиплива
Анастасія
Ж
фартух10483
24
Сиплива
Поліна
Ж
фірма13609
25
Соломко
Назар
Ч
хмара10336
26
Спановський
Роман
Ч
бабак15000
27
Ходьков
Вадим
Ч
танк13558

28
Чернявська
Вероніка
Ж
суша14061
29
Щербина
Катерина
Ж
авто10970
30
Ядута
Анна
Ж
дах13830
Олімпіада з математики
Інструкція учню
Зайти на сторінку naurok.ua/start, ввести наданий вчителем пароль та обрати олімпіаду або конкурс.
Виконати завдання у відведений для цього час.
Після оголошення результатів отримати нагороди.
1-А (1 клас)
Акименко Марія уток88947(не активований)
Амеліна Єва осад85990(не активований)
Андрущенко Софія брат94405(не активований)
Богдашкина Варвара агар11401(не активований)
Бурнатна Віра тяжа09287(не активований)
Бурнатний Володимир 03569ралі(не активований)
Вареник Федір  20870хрум(не активований)
Вегера Ксенія  28070трос(не активований)
Гоголь Іван  39171імам(не активований)
Горбашенко Лев  10093суть(не активований)
Гордієнко Дар"я  лаки94675(не активований)
Грійб ВІасиліса  смик58247(не активований)
Елгаді Амір  грим56568(не активований)
Корх Марія  метр88972(не активований)
Лисенко Софія  скін76568(не активований)
Михайленко Милана  66703овід(не активований)
Новосельцев Захар    54069лиса(не активований)
Однолєток Роман 97939Мино(не активований)
Павлюченко Михайло 87234буря(не активований)
Пакало Артем   марш29936(не активований)
Пуда Вероніка  42165зубр(не активований)
Сивокінь Вікторія прав25019(не активований)
Сиплива Анастасія морж49564(не активований)
Сиплива Поліна  желе71235(не активований)
Соломко Назар  15482папа(не активований)
Спановський Роман  фіал91257(не активований)
Ходьков Вадим  духи55035(не активований)
Чернявська Вероніка  мита28460(не активований)
Щербина Катерина  явір93805(не активований)
Ядута Анна      26144фото(не активований) 

Олімпіада з української мови 2020 рік



Акименко Марія 23342лоза



Амеліна Єва оцет62042

Андрущенко Софія кане 62146

Богдашкина Варвара доля31607



Бурнатна Віра 55952твар

Бурнатний Володимир 84555улан

Вареник Федір сина 71120

Вегера Ксенія 01317 хрум

Гоголь Іван 58742 луск

Горбашенко Лев юхта 05237

Гордієнко Дар"я 80481мить

Грійб Василіса тент61539

Елгаді Амір маля96357

Корх Марія шанс35554

Лисенко Софія 97167трям

Михайленко Милана шліф92683

Новосельцев Захар 28038фана

Однолєток Роман хауз38285

Павлюченко Михайло 85103доко

Пакало Артем 34558псар

Пуда Вероніка 73046емер

Сивокінь Вікторія дуга89255

Сиплива Анастасія 20817мазь

Сиплива Поліна трям33984

Соломко Назар рота90849

Спановський Роман жест83520

Ходьков Вадим 46224морс

Чернявська Вероніка 25344чоло

Щербина Катерина карб22960

Ядута Анна 71391дбач

Сікера Аня 74463асар


«Золоті» правила для батьків першокласників

  1. Заздалегідь привчайте дитину до відповідного розпорядку дня, особливо якщо вона не відвідує дошкільного закладу
  2. Демонструйте любов до дитини незалежно від її оцінок у школі. Вона має відчувати, що дорога вам завжди, незважаючи на те, чи збігаються її шкільні досягнення з вашими уявленнями й вимогами. Таке ставлення допоможе сформувати в дитини стійку позитивну самооцінку на все життя.
  3. Полюбіть школу, в яку ви віддали свою дитину. У жодному разі не можна дозволяти собі некоректних коментарів про школу та її вчителів, особливо у присутності дитини. Дитині важко одразу сприйняти авторитет учителя. Тому якщо мама підтримуватиме педагога, доньці або сину буде набагато легше ввійти в нову життєву ситуацію.
     
  4. Не перетворюйте дитину на засіб вашого самоствердження, на річ, якою можна вихвалятися перед знайомими. Роздивіться у малюкові не продовження вашого «Я», а окрему особистість. Тоді ви будете здатні зрозуміти, що їй справді потрібно, а що ні.
     
  5. Говоріть із дитиною щодня про всі дрібниці, про складні і приємні події, про її відчуття від тих чи інших справ, про шкільне життя.
     
  6. Ураховуйте побажання дитини. Адже до школи йде вона, а не ви. Тож варто дослухатися, який вона хоче портфель, пенал, олівці, яка форма їй більше до вподоби, необхідно дати змогу зробити вибір із декількох представлених варіантів відповідно до ваших фінансових можливостей.
     
  7. Якщо ваш малюк хоче взяти із собою до школи щось нестандартне, скажімо, маленьку іграшку, — дозвольте! Батьки помиляються, намагаючись навіяти дитині, що відтепер вона стає дорослою. Дитинство після 1 вересня не закінчується. Цей процес тривалий, особливо для шестирічок.
     
  8. Ще до школи варто з'ясувати нахили малюка і розпочати заняття хореографією, спортом, музикою, малюванням, допомогти спрямовано витрачати енергію до початку шкільного навчання і досягати позитивних результатів у тій справі, що подобається саме йому, а не тільки вам.
     
  9. Показуйте, що ви задоволені здобутками своєї дитини, уникайте підкреслення її невдач.
     
  10. Якщо у школі, яку ви обираєте, першокласники вдень не сплять, а ваша дитина потребує денного сну, не залишайте це питання без уваги. Шукайте школу-дитсадок, де цю умову виконують обов'язково.
     
  11. Розвивайте увагу, пам'ять, мислення малюка за допомогою спеціальних вправ.
     
  12. Учіть дитину висловлювати свої думки, переказувати оповідання, мультфільми, події.
     
  13. Розвивайте дрібні м'язи рук за допомогою ліплення, малювання, аплікацій, нанизування намистинок, складання пазлів тощо.
     
  14. Аби дитина, переживши ажіотаж 1 Вересня, могла підтримувати позитивний навчальний настрій протягом подальших років, необхідні спільні зусилля — і сім'ї, і громадськості, і, звичайно, школи. Багато в цій ситуації залежить від батьків, адже насамперед вони готують до школи. Радимо мамам і татам бути пильними, особливо впродовж першого періоду навчання.

Щоб створити стан психологічного комфорту для її розвиту батькам необхідно:
- дозволити дитині відмовлятися від дискомфортної діяльності, уникати практики примусу;
- заохочувати її ініціативу; стимулювати бажання самостійно проявляти творчість;
- надавати право на вільний час, який можна витрачати на власний розсуд;
- давати змогу доводити розпочату справу до кінця і бачити кінцевий результат своєї діяльності;
- забезпечувати спокій удома, відмовлятися від критики, різких жестів, авторитарних дій, принизливих , недоброзичливих висловлювань;
- відмовитися від надмірної опіки;
- постійно зміцнювати в дитині впевненість у собі , у власних силах;
- не перехвалюйте дитину, але і не забувайте заохочувати її, коли вона цього заслуговує. Пам’ятайте, що похвала так само, як і покарання, має бути співвіднесена з вчинком;
- не порівнюйте дитину з іншими дітьми. Порівнюйте її з самою собою (тим, якою вона була вчора, і, можливо, буде завтра);
- не оберігайте дитину від повсякденних справ, не вирішуйте за неї всі проблеми, але і не перевантажуйте її тим, що їй не під силу. Нехай дитина виконує доступні їй завдання й одержує задоволення від зробленого;
- уникайте крайнощів: не можна дозволяти дитині робити усе, що їй захочеться, але не можна й усе забороняти, чітко вирішіть для себе, що можна і що не можна, узгодьте це з усіма членами родини;
- не карайте дитину поспішно, не розібравшись, покарання має бути справедливим. Покарання діє, коли воно породжує каяття, а не образу, приниження, незадоволення через несправедливість. Як говорить народна мудрість: «Дитину карає той, хто її любить, покарання без любові - жорстокість»;
- приділіть дитині досить уваги, нехай вона ніколи не почувається забутою. Нехай ваша дитина в кожен момент часу відчуває, що ви любите, цінуєте й приймаєте її. Не соромтесь приголубити і пожаліти.Нехай вона бачить, що бажана і важлива для вас.
Пам’ятайте:
- якщо дитину постійно критикують , вона вчиться ненавидіти;
- якщо дитину хвалять, вона вчиться бути вдячною;
- якщо дитину висміюють, вона стає замкнутою;
- якщо дитину підтримують, вона вчиться цінувати себе;
- якщо дитина росте в докорах, вона житиме з постійним „комплексом провини”;
- якщо дитина росте в терпимості, вона вчиться розуміти інших;
- якщо дитина росте в чемності, вона вчиться бути справедливою;
- якщо дитина росте у безпеці, вона вчиться довіряти людям;
- якщо дитина росте у ворожнечі, вона вчиться бути агресивною;
- якщо дитина живе у розумінні та доброзичливості, вона вчиться знаходити любов у світі та бути ЩАСЛИВОЮ!


Вирази, які боляче травмують дитячі душі, вирази, яких бажано уникати:
Я тисячу раз тобі казав…
Невже тобі не зрозуміло, що…
Скільки разів треба повторювати…
Всі люди…, а ти…
Ну на кого ти схожа?..
Що ти до мене причепилась?..
Ти такий, як твій батько (мати)…

А тепер вирази, які бажано вживати якомога частіше:
Ти в мене такий хороший!
Порадь мені, будь-ласка…
Ти мене завжди правильно розумієш…
Ти в мене молодець!
Як я тобі вдячна!

Які в тебе чудові друзі!


Ігри та вправи для розвитку моторики руки



Щодня пропонуйте дітям такі заняття! Не поспішаєте за дитину робити те, що вона може і повинна робити сама, нехай спочатку повільно, але самостійно.

Якщо вам вдалося організувати вдома спортивний куточок і малюк може лазити по спортивних сходах, підтягуватися на канаті, перекидатися на турніку, рука у нього буде міцною і твердою. Дайте своїй дитині молоток, пилу, цвяхи і змайструйте разом з ним нехитрий, але корисний виріб - рука дитини придбає упевненість і спритність.

При такому усебічному тренуванні шкільні заняття будуть для дитини не такими стомливими. Корисно перевірити результати копіткої роботи по формуванню руху кисті. Для цього використовуйте тест "вирізування круга", провівши його до початку тренування і після його закінчення.

Усі ці вправи приносять потрійну користь дитині: по-перше, розвивають руки, готуючи до опанування письма, по-друге, формують у неї художній смак, що корисно в будь-якому віці, і по-третє, дитячі фізіологи стверджують, що добре розвинена кисть руки "потягне" за собою розвиток інтелекту. 

1. Ліплення з глини і пластиліну. Це дуже корисно, причому ліпити можна не лише з пластиліну і глини. Якщо у дворі зима - що може бути краще снігової баби або ігор в сніжки. А влітку можна спорудити казковий замок з піску або дрібних камінчиків.

2. Малювання або розфарбовування картинок - улюблене заняття дошкільників. Звернути увагу потрібно на малюнки дітей. Чи різноманітні вони? Якщо хлопчик малює тільки машини і літаки, а дівчинка схожих один на одного ляльок, то це навряд чи позитивно вплине на розвиток образного мислення дитини. Батькам і вихователям необхідно урізноманітнити тематику малюнків, звернути увагу на основні деталі, без яких малюнок стає спотвореним.

3. Виготовлення виробів з паперу. Наприклад, виконання аплікацій. Дитині треба уміти користуватися ножицями і клеєм.

4. Виготовлення виробів з природного матеріалу: шишок, жолудів, соломи та інших доступних матеріалів.

5. Конструювання.

6. Застібання і розстібання ґудзиків, кнопок, гачків.

7. Зав'язування і розв'язування стрічок, шнурків, вузликів на мотузку.

8. Загвинчування і розгвинчування кришок банок, пляшечок і т. д.

9. Всмоктування піпеткою води.

10. Нанизування намистинок і ґудзиків. Влітку можна зробити намисто з горобини, горішків, насіння гарбуза і огірків, дрібних плодів і т. д.

11. Плетіння кісок з ниток, вінків з квітів.

12. Усі види ручної творчості : для дівчаток - в'язання, вишивання і т. д., для хлопчиків - карбування, випалювання, художнє випилювання і т. д. Навчити наших дітей усьому, що уміємо самі!

13. Перебирання круп: насипати в невеличке блюдце, наприклад, гороху, гречки та рису і попросити дитину перебрати.

14. "Показ" вірша. Нехай дитина показує руками усе, про що говориться у вірші. По-перше, так веселіше, а значить, слова і зміст запам'ятаються краще. По-друге, така маленька вистава допоможе дитині краще орієнтуватися в просторі і користуватися руками.

15. Тіньовий театр. Попросити малюка з'єднати великий і вказівний пальці, а інші розпустити віялом. Диво: на освітленій настільною лампою стіні з'явиться папуга. Якщо розпрямити долоню, а потім зігнути вказівний палець і відкопилити мізинець, на стіні з'явиться собака.

16. Ігри з м'ячем, кубиками, мозаїкою.

   

Допоможемо нашим дітям вчитися добре!

http://simya.com.ua/articles/68/25718/

Чарівна скарбничка казок